Späť na začiatok

gjhhjmf

FAQ

Čo sa stane, keď sa zmení prepravné?

Nástroj Sprievodca prepravou sa synchronizuje s počítačmi skutočných prepravných služieb, aby sa ich sadzby dostali v reálnom čase. Takto sa automaticky a okamžite aktualizuje, aby odrážal všetky zmeny sadzieb alebo služieb, ktoré prepravca vykonal. Robí to pre vás!

Vytvoril:

Lcukyluke 14. septembra 2017

Čo keď na prepravu veľkých vecí použijem špecializovanú nákladnú dopravu?

Pokiaľ nie je možné vopred určiť cenu, je tu možnosť dopravy.

Vytvoril:

Lcukyluke 14. septembra 2017

Prečo sa na stránkach mojich položiek nezobrazuje moja cena za medzinárodnú prepravu?

Keď ste prihlásený / -á do svojho vlastného obchodu a prezeráte si stránky svojich položiek, systém Antique automaticky vie, kde sa nachádzate, a zobrazí cenu za odoslanie položky do vašej krajiny.

Vytvoril:

Lcukyluke 14. septembra 2017

Prečo je dôležité zadať presné informácie o dodaní pri uvádzaní mojich položiek?

Určené po dokončení platby už nie je pre americké obchody k dispozícii možnosť dopravy.

Pre veľké predmety, ktoré si vyžadujú špeciálne balenie a prepravu, môže byť vybraná možnosť Nákladná a potom môže majiteľ obchodu vypočítať poštovné po odoslaní objednávky kupujúcim.

Vytvoril:

Luckyluke 14. septembra 2017

Ako bude môcť Sprievodca prepravou počítať prepravné bez toho, aby vedel, v ktorej zóne bude?

Kupujúci sa musia zaregistrovať s dodacou adresou, aby mohli uskutočniť nákup na starožitnosti. Sprievodca odoslaním potom automaticky vypočíta celkovú hodnotu z poštového smerovacieho čísla vášho obchodu po poštové smerovacie číslo kupujúceho.

Vytvoril:

Lcukyluke 14. septembra 2017

Kategórie

NAJČASTEJŠIE OTÁZKY - FAQ

Ako spravovať svoj účet a jeho funkcie.

Ako môže Sprievodca dodávkou vypočítať presné prepravné náklady na objednávky s viacerými položkami?

Kalkulačka je navrhnutá tak, aby zvážila kombináciu položiek skôr, ako určí skutočné prepravné náklady. Jednoduché kombinovanie hmotnosti a rozmerov každej položky neumožňuje presné prepravné náklady.

Autor: Luckyluke 14. septembra 2017

Zasielate medzinárodne? Odchádzate do Kanady? Dodávate do Veľkej Británie? Dodávate do Austrálie?

V súčasnosti dodávame do Austrálie, Kanady, Nemecka, Francúzska, Hongkongu, Talianska, Japonska, Kórey, Mexika, Nového Zélandu, Ruska, Singapuru, Švajčiarska a Veľkej Británie.

Usilovne pracujeme na expanzii po celom svete. Dajte nám vedieť, kam by sme mali zaslať ďalej, a to na adrese: support@gmail.com

Vytvoril: Tuan Ha 11. decembra 2017

Môžem zmeniť dodaciu adresu pre jednu z mojich objednávok?

Pokiaľ vaša objednávka nebola odoslaná do nášho prepravného a baliaceho oddelenia v našom sklade, môžete zmeniť dodaciu adresu pre svoju objednávku vo svojom účte. Kliknutím na odkaz vedľa svojej objednávky zmeníte svoju dodaciu adresu. Ak sa neobjaví odkaz na zmenu dodacej adresy, vaša objednávka už bola odoslaná alebo bola odoslaná na prepravu a balenie v našom sklade.

Vytvoril: Tuan Ha 11. decembra 2017

Čo je to nedoručiteľný balík?

Obaly sa niekedy vracajú späť do nášho skladu, pretože odosielateľ zistil, že balík je nedoručiteľný. Keď nám dopravca vráti nedoručiteľný balík, automaticky doplníme zásoby a vrátime celú sumu (vrátane poštovné) späť na pôvodný spôsob platby.

Poznámka: Ak bol váš balík vrátený do nášho skladu ako nedoručiteľný, nebudeme môcť zásielku znova odoslať.

Vytvoril: Alisia 11. decembra 2017

Koľko stojí medzinárodná preprava?

Ak sa chcete dozvedieť viac o prepravných nákladoch a dodávkach pri objednávkach mimo USA, prečítajte si našu medzinárodnú stránku Časté otázky.

Vytvoril: Tuan Ha 11. decembra 2017

DOPRAVA

Často kladené otázky o doprave.

Ako môžem používať Facebook na propagáciu svojho obchodu?

Antique na Facebooku. Sociálne siete sú dôležitou súčasťou online obchodu. Chceme informovať všetky obchody o tom, že Antique je aktívny na Twitteri, Google+, Pintereste, Instagrame a Facebooku, a pozývame vás, aby ste sa k nám pripojili. Všetky služby sa môžu pripojiť zadarmo a ako majiteľ obchodu môžete tieto služby využiť aj na propagáciu svojho vlastného obchodu.

Vytvoril: 14. septembra 2017 o 14:00 hod

Čo je stránka Môj účet?

Na stránke Môj účet si môžete zobraziť informácie o starom účte vrátane:

Nespracovaná a dokončená nákupná aktivita
Informácie o členovi, hesle a adresári
Podrobnosti o odbere pre naše zoznamy adries

Pri nakupovaní alebo prehliadaní starožitností môžete otvoriť stránku Prehľad môjho účtu výberom položky Môj účet, ktorá sa nachádza v hornej časti ktorejkoľvek stránky na našom webe.

Vytvoril: 14. septembra 2017 o 14:00 hod

Ako môžem zmeniť e-mailovú adresu svojho účtu?

Ak chcete zmeniť e-mailovú adresu svojho účtu:

  1. Vyberte položku Môj účet, ktorá sa nachádza v hornej časti ktorejkoľvek stránky na našej stránke
  2. V časti Informácie o členovi vyberte možnosť Upraviť
  3. V časti Informácie o členovi vyberte možnosť Upraviť
  4. Vyberte možnosť Aktualizovať
Autor: Luckyluke 14. septembra 2017

Zasielate medzinárodne? Odchádzate do Kanady? Dodávate do Veľkej Británie? Dodávate do Austrálie?

V súčasnosti dodávame do Austrálie, Kanady, Nemecka, Francúzska, Hongkongu, Talianska, Japonska, Kórey, Mexika, Nového Zélandu, Ruska, Singapuru, Švajčiarska a Veľkej Británie.

Usilovne pracujeme na expanzii po celom svete. Dajte nám vedieť, kam by sme mali zaslať ďalej, a to na adrese support@gmail.com

Vytvoril: Tuan Ha 11. decembra 2017

VRÁTENIE

Ako spravovať svoj účet a jeho funkcie.

Ako môže Sprievodca dodávkou vypočítať presné prepravné náklady na objednávky s viacerými položkami?

Kalkulačka je navrhnutá tak, aby zvážila kombináciu položiek skôr, ako určí skutočné prepravné náklady. Jednoduché kombinovanie hmotnosti a rozmerov každej položky neumožňuje presné prepravné náklady.

Autor: Luckyluke 14. septembra 2017

Čo sa stane, keď sa zmení prepravné?

Nástroj Sprievodca prepravou sa synchronizuje s počítačmi skutočných prepravných služieb, aby sa ich sadzby dostali v reálnom čase. Takto sa automaticky a okamžite aktualizuje, aby odrážal všetky zmeny sadzieb alebo služieb, ktoré prepravca vykonal. Robí to pre vás!

Vytvoril: Lcukyluke 14. septembra 2017

Čo keď na prepravu veľkých vecí použijem špecializovanú nákladnú dopravu?

Pokiaľ nie je možné vopred určiť cenu, je tu možnosť dopravy.

Vytvoril: Lcukyluke 14. septembra 2017

Prečo sa na stránkach mojich položiek nezobrazuje moja cena za medzinárodnú prepravu?

Keď ste prihlásený / -á do svojho vlastného obchodu a prezeráte si stránky svojich položiek, systém Antique automaticky vie, kde sa nachádzate, a zobrazí cenu za odoslanie položky do vašej krajiny.

Vytvoril: Lcukyluke 14. septembra 2017

Prečo je dôležité zadať presné informácie o dodaní pri uvádzaní mojich položiek?

Určené po dokončení platby už nie je pre americké obchody k dispozícii možnosť dopravy.

Pre veľké predmety, ktoré si vyžadujú špeciálne balenie a prepravu, môže byť vybraná možnosť Nákladná a potom môže majiteľ obchodu vypočítať poštovné po odoslaní objednávky kupujúcim.

Autor: Luckyluke 14. septembra 2017

{{frontendLayout.unreadMsg}}
Ahoj 👋👋. Ako Vám môžeme pomôcť?
Tím ArtCopy.sk
{{status.activeMod > 0 ? 'Online' : 'Offline'}}
Help Center
Opýtajte sa nás na čokoľvek. Odpovieme čo najskôr.
{{mod.name}}
Hi! How can we help you?
 
{{message.time}}
{{status.partner_name}} is typing{{status.typing_hellip}}
{{cat.name}}
{{icon.char}}